نوشته شده توسط : cloobirancell

ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺩﺍﺭ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻮﺩﻡ !
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ ﺑﭽﻪ ﺍﯼ ﯾﻪ ﻗﺒﺾ ﺍﻭﺭﺩ ﺁﺧﺮﺍﯼ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﺑﻮﺩ ، ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻮ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮐﻦ .
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﭘﺴﺮ ﺟﺎﻥ ﻭﻗﺘﺶ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺎﺭ ﻣﻦ ﺏﺭﯾﺰﻡ !
ﮔﻔﺖ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ ﻣﻦ ﭘﺴﺮ ﮐﯿﻢ !
ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﮕﯽ؟ !
ﮔﻔﺘﻢ ﭘﺴﺮ ﻫﺮ ﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ! ﺳﺎﻋﺖ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺳﺎﯾﺘﻮ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮ ﺟﺎﻥ !
ﯾﻪ ﭘﻨﺞ ﺩﯾﻘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺎ ﯾﻪ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﻭﻣﺪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﮐﻬﻨﻪ ﻭ ﭼﻬﺮﻩ ﺭﻧﺠﻮﺩﻩ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺑﺎﺑﺎﺷﻪ ...
ﺑﻠﻨﺪﺷﺪﻡ ﻭ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺗﺤﻮﯾﻠﺸﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻗﺒﺾ ﻭ ﭘﻮﻟﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﮔﻔﺘﻢ :
ﭼﺸﻢ ﺗﻪ ﻗﺒﻀﻮ ﻣﻬﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ ..
ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻪ ﮐﺸﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﮐﻨﻢ ...
ﭘﺴﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﺩﯾﺪﯼ ﺑﺎﺑﺎﻣﻮ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﯽ ﻧﻪ ﺑﮕﯽ ﺑﻬﺶ !
ﺑﻌﺪﺵ ﺧﻨﺪﯾﺪ ...
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﺵ ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺟﻠﻮﯼ ﺩﺭ ﻣﻦ ﻣﯿﺎﻡ
ﺍﻭﻣﺪ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻢ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺍﺯﺕ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﭽﻢ ﺑﺰﺭﮔﻢ ﮐﺮﺩﯼ !
ﮔﻔﺘﻢ :
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺑﭽﺖ ﺑﻮﺩ ...
ﺍﺯ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﺑﭽﻪ ﭘﺪﺭ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺮﺩﯾﻪ ﮐﻪ ﺣﻼﻝ ﻣﺸﮑﻼﺗﻪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮﯾﻦ ﻓﺮﺩ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﻮ
ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ
ﺧﻮﺏ ﻧﺒﻮﺩ ﻃﺮﺯ ﻓﮑﺮﺵ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩ !
ﭘــﺪﺭ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺩﺭ ﮐﺘﺎﺑﻲ ﺟﺎﻳﻲ ﻧﺪﺍﺭﻱ ﻭ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺯﻳﺮ ﭘﺎﻳﺖ ﻧﻴﺴﺖ ....
ﺑﻲ ﻣِﻨَﺖ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻏﺮﻳﺒﮕﻲ ﻫﺎﻳﺖ ﻣﻲ ﮔﺬﺭﻱ ﺗﺎ ﭘﺪﺭ ﺑﺎﺷﻲ ...
ﻭ ﭘﺸﺖ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻳﺖ ﻓﻘﻂ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﻲ ﮐﻨﻲ ...

 خرید  شارژ ایرانسل

 خرید  شارژ ایرانسل

 

 خرید  شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چند روز پیش اعلام کرد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، همراه اول برترین اپراتور تلفن همراه کشور بوده و رتبه اول را کسب کرده است. یکی از دلایل اصلی در این رشد را می‌توان سرویس‌های متنوع این اپراتور دانست که در سال ۹۳ هم به گسترده کردن این روند ادامه داده است. برخی از این سرویس‌ها برای اولین بار در کشور در حال راه اندازی هستند یا به مرحله اجرا در آمده‌اند. در زیر اشاره مختصری به این سرویس‌ها شده که شاید نام آن‌ها را کمتر شنیده یا اصلا نشنیده باشید!

۱- برای اولین بار در کشور تست شبکه نسل چهارم بر پایه ip با موفقیت انجام شد. به زودی در صورت موافقت مراجع مربوطه، همراه اول به سادگی امکان سوییچ به نسل چهارم را خواهد داشت.
۲- رومینگ ملی که در آن همراه اول به کمک اپراتور نو پای رایتل رفته و باعث بهبود شدید در کیفیت تماس‌ها، بالا رفتن ثبات تماس و پوشش سراسری این اپراتور شده است. این معجزه به طور مشترک بین دو اپراتور تقسیم می شود! معجزه پوشش سراسری رایتل یک شبه با کمک همراه اول.
۳- با کسب ۴۴۳ امتیاز از سازمان تنظیم مقررات به عنوان بهترین اپراتور داخل کشور انتخاب شد. معیارهای سنجشی امسال سازمان تنظیم مقررات جهشی بزرگی داشته و جنبه‌های بیشتری از مدیریت و نظام کارشناسی کارمندان اپراتورها را در نظر گرفته است و این اپراتور توانست بالاتر از سایر رقبا عنوان ارزشمند برترین اپراتور سال را بدست آورد.
۴- سرویس پست الکترونیکی رایگان با شماره تلفن مشترک یکی از بهترین ایده‌ها و آرزوهایی بود که این اپراتور بالاخره در خرداد ماه امسال آن را عملی کرد. استفاده ا این سرویس بسیار ساده و کاربردی است، به این صورت که آدرس ایمیل شما قبل از @ شماره تلفن همراه شماست.
۵- افزایش تعداد مشترکین دائمی همراه اول به ۱۷ میلیون نفر در حالی‌که رقیب این شرکت یعنی ایرانسل،‌ تنها ۱ میلیون نفر مشترک دائمی دارد!

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، براین اساس، تمامی مشترکین قدیمی سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل و آن دسته از مشترکینی که تا 31 شهریور به جمع مشترکین دائمی می‌پیوندند، از اول تیرماه، برای "تمامی تماس های داخل و خارج شبکه" خود در سراسر کشور و حتی تماس با تلفن ثابت، تنها دقیقه‌ای 499 ریال برحسب تعرفه پایه ثانیه‌ای پرداخت خواهند کرد.

تعرفه‌ی تماس خارج شبکه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل پیش از این 625 ریال بوده که با اعمال تعرفه جدید به 499 ریال به ازای هر دقیقه مکالمه کاهش پیدا می‌کند. این تعرفه‌ی جدید مکالمه، از تعرفه تماس بین خطوط تلفن ثابت و همراه نیز ارزان‌تر بوده و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمه در بین سیم‌کارت‌های دائمی کشور می‌باشد.

مشترکین این سیم‌کارت‌ها در پایان هر دو ماه، یک صورت حساب به همراه جزئیات تفکیک شده تمامی هزینه‌های خود دریافت می‌کنند؛ خلاصه صورت‌حساب هم از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست‌الکترونیکی مشترک ارسال می‌گردد. ساختار منحصر به فرد این طرح تعرفه پایه و سیستم صورتحساب‌گیری، شفاف‌ترین، ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه تلفن همراه کشور را به ارمغان آورده است.

 

خرید سیم‌کارت‌های دائمی (آی سیم) با قیمت 120هزار تومان و به همراه 50هزار تومان اعتبار اولیه، از طریق سه روش خرید آنلاین از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ، مراجعه به دفاتر خدمات مشترکین و یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایرانسل در سراسر کشور ممکن می‌باشد.

براساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم‌کارت های اعتباری ایرانسل نیز می توانند با تبدیل سیم‌کارت خود به سیم‌کارت دائمی، از مزایای تماس از طریق ارزان ترین تعرفه تلفن همراه در ایران برخوردار شوند.

مشترکین برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری ایرانسل به آی‌سیم، کافیست با شماره‌گیری کد دستوری #۷* ابتدا حساب خود را به میزان صدهزار تومان شارژ کرده و سپس با شماره‌گیری کد دستوری #۴* ۷*۱۴۰* نسبت به تبدیل سیم‌کارت خود اقدام کنند.

از جمله ویژگی‌های سیم‌کارت دائمی ایرانسل، می‌توان به مرکز تماس اختصاصی، حد اعتبار اولیه 50هزار تومانی با امکان افزایش به انتخاب مشترک، کارت مالکیت رسمی، دسترسی به گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور، گسترده‌ترین شبکه رومینگ مکالمه و دیتای بین‌المللی در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور، دریافت صورت‌حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دوره، کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه، سرویس‌های ارزش‌افزوده‌ی پیشرفته و شبکه گسترده‌ی خدمات فروش و پس از فروش اشاره کرد.

مشترکین سیم‌کارت های دائمی ایرانسل، هرگز هزینه‌ای تحت عنوان جابجایی و یا تماس بین شهری پرداخت نکرده و نمی‌کنند. این مشترکین برای تماس از هر جای ایران به هر جای ایران و به مشترکین هر یک از اپراتورهای تلفن همراه یا تلفن ثابت، در تمامی ساعات، دقیقه‌ای تنها 499 ریال پرداخت می‌کنند که به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

زن ملا مشغول پر کندن چند مرغ بود . گربه ای آمد و یکی از مرغ ها را دزدید و فرار کرد. زن فریاد زد: ملا، گربه مرغ را برد.
ملا از توی یکی از اتاق ها فریاد زد: قرآن را بیار!
گربه تا این را شنید مرغ را از بالای دیوار انداخت و فرار کرد.
گربه ی دیگری که این را دید از او پرسید :
تو که این همه راه مرغ را آوردی چرا انداختی؟
گربه گفت: مگه نشنیدی گفت قرآن و بیار؟
گربه دومی گفت: قرآن کتاب آسمانی اونهاست به ما چه ربطی داره؟
گربه گفت:
ملا می خواست بگرده تو اون و یه آیه ای پیدا کنه و بگه ازاین به بعد گوشت گربه هم حلاله تا نسل مون را از روی زمین برداره ....

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

به گزارش  دریچه خبر ، فاز نخست اتصال متقابل بین اپراتورهای تلفن همراه (رومینگ ملی) افتتاح شد. امروز همچنین مجوز نخستین اپراتور رادیو ترانک عمومی (اپراتور سراسری بی‌سیم) اعطا شد.

علی اصغر عمیدیان با اشاره به افتتاح رومینگ ملی گفت: از 20 روز دیگر فاز دوم بین اپراتورهای غالب آغاز خواهد شد؛ با استفاده از این خدمت اگر سیم‌کارت مشترکی در یک منطقه آنتن نداشت مشترک از آنتن اپراتورهای دیگر که در آن منطقه پوشش دارند، استفاده خواهد کرد.

وی گفت: روز گذشته با این طرح در تهران 8 هزار نفر از مشترکان رایتل از آنتن‌ همراه اول استفاده کردند و 5 هزار نفر نیز از آنتن ایرانسل استفاده کرده‌اند.

همچنین امروز پروانه اپراتور سراسری بی‌سیم به شرکت خدمات جامع آوای ارتباطات نوین خاورمیانه متشکل از شرکت‌های داده‌گستر عصر نوین، ارتباطات جامع نوین، رایان دانش گلستان و سفیر فناوری شرق اعطا شد. این مجوز امکان تأسیس شبکه‌های رادیویی با کاربری‌های متنوع را فراهم می‌کند.

در این مراسم که با حضور مدیران عامل اپراتورهای تلفن‌های همراه برگزار شد، وحید صدوقی در خصوص استفاده رایتل از آنتن‌های همراه اول و ایرانسل گفت: همراه اول سرمایه‌گذاری عظیمی طی 20 سال در کشور انجام داده و هم‌اکنون 45 هزار روستا 100 درصد شهرها و 70 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش دارد.

صدوقی گفت: پیرو درخواست رئیس جمهور امیدواریم که بتوانیم با اخذ مجوز از شهریور 93 ، سرویس باند پهن را عرضه کنیم.

وی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه باند پهن فوق‌‌العاده سنگین است.

همچنین در ادامه این مراسم محمود واعظی اظهار داشت: اینکه مردم کمتر به ما اعتراض می‌کنند نشانه سرویس دهی خوب نیست از این‌رو است که مردم خوب و نجیبی داریم.

وزیر ارتباطات گفت: آنهایی که از اپراتور رایتل استفاده می‌کنند امروز معنی افتتاح رومینگ ملی را متوجه می‌شوند.

وی ادامه داد: طبق دستور آقای روحانی باید هرچه سریعتر به نسل بالاتر ورود کنیم و خواستار صدور مجوز و پروانه‌ای عاری از محدودیت هستیم.

واعظی گفت: آمادگی داریم تا در شهریور 93 ارتقا همراه اول و ایرانسل به نسل 3 و بالاتر را ممکن کنیم که این کار با رعایت 9 پیش‌نیاز مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ممکن خواهد بود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود از افزایش پهنای باند داخل از 500 به 1200 گیگ بر ثانیه خبر داد.

واعظی در خصوص فعالیت یک اپراتور خارجی در ایران گفت: اینکه یک اپراتور 100 درصد خارجی در ایران فعالیت کند ضرورتی ندارد اما از همکار مشترک اپراتورهای خارجی با ایرانی استقبال می‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه آمادگی داریم تا از اول شهریورماه پروانه نسل بالاتر را ارائه دهیم، گفت: این موضوع بستگی دارد که اپراتورها نیز آمادگی ارائه خدمات کامل و تعهد به شروط 9گانه مصوب را داشته باشند.

وی ادامه داد: برای مثال هم‌اکنون برای یک مکالمه دو سه بار تماس گرفته می‌شود که مشترکان به دلیل ضعف در پوشش باید دو سه بار هزینه پرداخت کنند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سؤال که چرا هیچ‌گاه نقدی از سوی وزارت ارتباطات به اپراتورهای تلفن همراه مطرح نیست، گفت: رویکرد من در این موارد گفت‌وگوی کارشناسی و مستقیم است و اعتقاد به رسانه‌ای کردن موضوع ندارم.

همچنین در این مراسم علی‌اصغر عمیدیان در پاسخ به این سؤال که پیرو مصوبه 181 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تخفیف 20 درصدی به کاربران نهایی ADSL، شرکت‌های PAP اعلام می‌کنند که برخی مخابرات‌های استانی این مصوبه را قبول ندارند و شرکت زیرساخت نیز وعده کاهش قیمت اینترنت بین‌الملل را محقق نمی‌کنند، گفت: برای تصویب این مصوبه نشست‌های متعددی برگزار شد و مصوبه موارد توافق همه بود روز گذشته نامه‌ای از شرکت‌های PAP دریافت کردم مبنی براینکه زیرساخت در مقاطعی و شرکت‌ مخابرات در برخی استان‌ها کارشکنی‌هایی انجام دادند اگر چنین باشد قطعاً برخورد می‌کنیم.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

1 - نگذارید دیگران شما را به بحث‌های غیرضروری بکشند

۲- نگذارید دیگران منفی‌بافی خود را به شما منتقل کنند.
۳- نگذارید دیگران نقاط تاریک و زخم‌های زندگی شما را مدام به یاد شما بیاورند و شما را خجالت‌زده کنند.
۴- نگذارید دیگران مدام اشتباهات شما را شما را فهرست کنند و اعتماد به نفس شما را مختل کنند. هیچ کس بدون اشتباه کردن، بزرگ نمی‌شود.
۵- نگذارید دیگران راستی‌های حقیقی را در پیش شما کژ جلوه دهند.
۶- نگذارید کسی به شما زور بگوید.
۷- با دوستانی که صادق نیستند، دمخور نشوید.
۸- با کسانی که کارشان دروغگویی است، محشور نشوید.
۹- با کسانی که تنها هدفشان از معاشرت با شما، سود جستن از توانایی‌ها و امکانات شماست، نگردید.
۱۰- کسانی را که تنها به خاطر سرگرمی و یا ناچاری با شما طرح دوستی می‌ریزند، جدی نگیرید.
۱۱- نگذارید کسی بین شما و افراد شایسته و صادق قرار بگیرید.
۱۲- نگذارید کسانی که از شما متنفرند، شما را به وادی نفرت بکشند.
۱۳- نگذارید مردم تخم کینه را در دل شما بکارند.
۱۴- نگذارید کسی با آگاهی از گذشته شما، حالای شما را تباه کند.
۱۵- نگذارید ترسوها شما را متقاعد کنند که تغییر چیز بدی است.
۱۶- نگذارید شما را از تعقیب اهدافتان دور کنند.
۱۷- نگذارید کسی رؤیاهایتان را مسخره کند.
۱۸- نگذارید کسی شما را از تلاش بیشتر، دلسرد کند.
۱۹- نگذارید کسی شما را به چیزهای سطح پایین قانع کند.
۲۰- نگذارید کسی بهانه شادی را حتی به خاطر خوشی‌های کوچک از شما دریغ کند.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

براي اينكه بتواني عبادت كني، لزومي ندارد خدا را باور داشته باشي. نخست بايد عبادت را بشناسي سپس ناگزير به خدا باور مي يابي.
در اين دنياي دروغين، خدا مقدم بر عبادت شمرده مي شود. تو بايد به خدا باور داشته باشي. و اين يعني دروغ.اين باور چيزي دروغين است.

آنگاه كه تو اينگونه عبادت مي كني باورهاي خودت را عبادت مي كني. تو تنديسي از خدا يا هرچه كه دوست داري مي سازي و اين بازيچه دست خود توست.
تو مي تواني اشعاري زيبا براي عبادت بسرايي يا صاحب نظران دين مي توانند آنرا بسرايند يا اينكه مي تواني اين اشعار را در متون قديمي بيابي - اما تمام اينها ساخته دست خود انسان است. دين واقعي از عشق بر مي خيزد، بگونه اي طبيعي.

دين عشقي سرشار است كه به عبادت تبديل مي شود و عبادت در نهايت خدا را بر تو اشكار مي سازد. آنگاه عبادت نه يك باور، بلكه يك مكاشفه خواهد بود.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 خرید شارژ ایرانسل

به دنیا که قدم گذاشتیم جنگ بود 

پدر ها در جبهه ها با مرگ می جنگیدند 
مادر ها در خانه ها با زندگی 
گوش های ما نت های آژیر خطر را خوب میشناخت 
و ما با همین موسیقی توی کوچه ها لی لی می رقصیدیم 
مادرانمان جای ایستادن پای آینه 
در صف های گوشت و برنج کوپنی می ایستادند 
و آغوششان جای عطرهای فرانسوی 
بوی غذای گرم می داد 
و سینه و باسنشان را 
حاملگی های چهار و پنج و شش باره ، پروتز می کرد. 
سرخی لبهای مادرانمان را " حرمت خون شهدا " سپید می کرد 
و سپیدی تنشان را 
سیاهی چادر ها پنهان
به دنیا که قدم گذاشتیم ، " سیاه "‌‌ رنگ زنانگی بود 
و " زشت " وصف زنانگی 
و "اشک " تبلور زنانگی 
ما با صدای آهنگران اولین قدم های موزون زندگیمان را مردانه برداشتیم 
و در فشار مقنعه های چانه دار ، اولین کلماتمان را " مردانه " ادا کردیم 
در صبحگاه های مدرسه هر روز با دستور " از جلو...نظام " مردانه ایستادیم 
و با شعار "‌مرگ بر..." مردانه فریاد زدیم 
در انشاهای مدرسه 
قرار بود همه مان دکتر و مهندس و معلم شویم تا به جامعه خدمت کنیم 
اما قرار نبود همسر باشیم ، مادر باشیم و به خانواده هم خدمت کنیم 
ما با حنا در مزرعه کار کردیم و زحمت کشیدن را آموختیم 
با آنت برای خواهر و برادر کوچکترمان مادری کردیم 
با زنان کوچکی که مثل خیلی از ما پدرشان به جنگ رفته بود ، 
برای سیر کردن شکممان کار کردیم 
با پرین از بی خانمانی تا با خانمانی کوچ کردیم 
ما دختران کار بودیم 
ما دختران عروسکهای گمشده زیر آوار خانه های موشک خورده ایم 
ما دختران گوشهای تشنه برای دوستت دارم های پدر به مادریم 
ما دختران چشمان تشنه برای دیدن بوسه های پدر روی گونه های مادریم 
ما دختران دخترکی های ممنوعه ایم 
ما همان دخترانی هستیم که به پر پشتی موهای پشت لبمان بالیدیم و مهر " نجابت " و " عفت " خوردیم 
ما همان دخترانی هستیم که برای ابروهای نامرتب و اصلاح نشده مان ، " محبوب " و "‌معصوم " شناخته شدیم و انضباط بیست گرفتیم 
ما دختران جوجه اردک زشتیم ، که تا شب عروسی برای زیبا شدن صبر کردیم !
ما همان دخترانی هستیم که همیشه برای "مردانه حرف زدن " ، " مردانه راه رفتن " و " مردانه کار کردنمان " آفرین گرفتیم 
و با اینهمه مردانگی از آتش جهنم گریختیم ! 
آتش ! 
یادش به خیر ! 
چه شبها که از ترس آویزان شدن از یک تار موی شعله ور در جهنم ، خواب بر کودکیهایمان حرام شد ! 
چه روزها که از ترس ماشین های کمیته ، نفس زن بودن در گلویمان حبس شد و کوچه های بلوغ را تند تند دویدیم 
ما نسل ترسیم 
زاده ی ترسیم 
هم خواب ترسیم 
ترس ...تعریف تمام انچه بود که از زن بودنمان میدانستیم 
و آتش ...پاسخ تمام سوالهایی که جرات نکردیم بپرسیم 
چقـــــــــــــــــدر آرزو داشتیم پسر باشیم تا ما هم با دوچرخه به مدرسه برویم 
تا ما هم کلاه سرمان کنیم 
تا حق داشته باشیم بخندیم با صدای بلند 
بدویم و بازی کنیم بی آنکه مانتوی بلندمان در دست و پایمان بپیچد و زمین بخوریم 
تا حق داشته باشیم کفش سفید بپوشیم 
لباس های رنگی به تن کنیم 
تا حق داشته باشیم کودکی کنیم 
ما بزرگ شدیم 
خیلی زود بزرگ شدیم 
زودتر از آنکه وقتش باشد 
سرهای زنانگیمان زیر سنگینی چادر ها خم شد 
چقدر زن بودن پرمعنا بود برایمان ! 
زن معنای نباید ها و نا ممکن ها و نا هنجارها 
و مرد معنای باید ها و ممکن ها و هنجار ها 
ما دختران زنانگی های ممنوعه ایم 
ما وزن حجاب را خوب میفهمیم 
ما کف زدن های دو انگشتی را خوب یادمان هست 
و جشن تکلیفهایی که همیشه روی دوشمان سنگینی میکرد 
اسطوره ی زندگی ما "اشین" سانسور شده ی زحمتکش بود 
و هانیکویی که با چتری های روی پیشانی اش ، همیشه از پدرش کوجیرو می ترسید. 
ما بزرگ شدیم 
جنگ تمام شد 
پدرهایی که زنده ماندند به جنگ زندگی رفتند 
مادر ها از پدر ها مرد تر شدند 
گوگو ش و هایده از ویدئو های ممنوعه بیرون آمدند 
و ما هنوز منتظر بودیم صاعقه ای بزند و خشکشان کند ! 
اما خیلی زود فهمیدیم صاعقه ، زنانگی ما را خشک کرده ! 
وقتی روی تخت عروسی نشستیم در حالی که هنوز گمان می کردیم فقط باید غذا های خوشمزه بپزیم 
و خانه تمیز کنیم و از کودکانی که خدا ! در شکممان بار می زند نگهداری کنیم 
وقتی ازشوهرمان وحشت کردیم و خجالت کشیدیم از تمام آنچه به زن بودنمان معنا می داد 
وقتی برای خوابیدن کنار شوهرمان هم از خدا طلب مغفرت کردیم و گمان کردیم به هویتمان توهین میکند ! 
وقتی تمااااااااااااااااااااااام آن ترسها ، نباید ها و ناهنجاری ها را با خود به رختخواب زناشوییمان بردیم 
صاعقه خشکمان کرد 
به ما فقط آموختند چگونه شکم مردانمان را سیر کنیم 
کسی نگفت چشمانشان هم گرسنه است 
و شهوتشان تشنه 
ما باختیم 
روزهای عشقبازیمان را باختیم 
طراوت جوانی مان را باختیم 
ما نسل زنان خسته ایم 
خسته از تکلیفهایی که روی دوشمان سنگینی می کند 
"خسته از محارمی که هرگز محرم رازهای دلمان نشدند" 
خسته از ترس هایی که با ما زاده شدند 
در ما ریشه دواندند 
در باورهایمان جوانه زدند 
و آنقدر شاخ و برگ گرفتند که سایه شان تمام زنانگی مان را پوشاند 
ما خسته ایم 
و با تمام خستگیمان 
حالا 
در آستانه ی سی سالگی 
به دنبال شعله ی خاموش زنانگی هایی میگردیم که کم آوردیمشان 
دماغ عمل میکنیم 
ایمپلنت می کاریم 
پروتز میکنیم 
کلاس رقص می رویم 
تا با داف های توی خیابان و خواننده های ماهواره رقابت کنیم 
تا شوهرمان را نگیرند از ما با سلاح زنانگی هایی که کم آوردیمشان 
و هنوووووووووووووز گیجیم که 
چطور هم آشپز خوبی باشیم 
هم خانه دار خوبی 
هم مادر نمونه 
هم کمک خرج زندگی 
هم به جامعه خدمت کنیم 
هم فرزند تربیت کنیم 
هم زیبا و خوش اندام و شاداب باشیم 
و زنانگی مان 
و ما 
هنوووووووووووووووز لبخند می زنیم 
نجیب می مانیم 
به مردمان وفا میکنیم 
مادرمی شویم 
برای فرزندمان مادری می کنیم 
خانه مان را گرم و پر مهر میکنیم 
و برای زناشوییمان سنگ تمام میگذاریم 
درس می خوانیم 
کار می کنیم 
به جامعه خدمت می کنیم 
خرجی می آوریم 
صبوری می کنیم 
برای سختی ها سینه سپر می کنیم 
ظلم ها و تبعیض ها را طاقت می آوریم 
در راهرو های دادگاه دنبال حق های نداشته مان می دویم 
وبا اینهمه فقط... 
گاهی در تنهاییمان اشک میریزیم 
گاهی می خندیم به عکس 6سالگیمان با مقنعه ی چانه دار توی مهد کودک ! 
گاهی افسوس می خوریم...

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خشکی دهان می تواند به عنوان عارضه ی بعضی بیماریها و یا به علت کهنسالی در افراد مختلف رخ دهد که در موارد مرتبط با بیماری معمولا با پیگیری و درمان بیماری این عارضه برطرف خواهد شد و افراد کهنسال نیز با پیروی از توصیه های زیر می توانند باعث کاهش و یا رفع این مشکل شوند توصیه هایی که ذکر شده برای افرادیست که رژیم غذایی خاصی ندارند در غیر اینصورت حتما با پزشک معالجتان مشورت کنید . 

1) مقادیر زیاد مایعات بنوشید (حداقل 8 لیوان در روز توصیه می شود 
2) در سرتاسر روز به صورت جرعه جرعه از آبمیوه های خانگی و سایر مایعات بنوشید بدین منظور همراه داشتن بطری های حاوی آب یا نوشیدنی های ورزشی ،راهکاری مناسب است.
3) برای مرطوب نمودن لب ها و جلوگیری از خشکی آنها از ژلهای مرطوب کننده استفاده کنید . 
4) از مواد غذایی یخ نظیر : تکه های یخ ، آبمیوه های یخ زده ، آبنبات ها ، بستنی و شربت های سرد استفاده کنید. 
5) آبنبات های سفت و بدون شکر و جویدن آدامس رطوبت دهانتان را حفظ می کند . 
6) میوه های آبدار مثل خربزه ، هندوانه ، پرتقال و کنسرو میوه ها نیز جزء میان وعــده های مرطوب کننده ی دهان هستند .
7) سعی کنید غذاهای خیلی شیرین یا ترش و مایعاتی مثل آبلیمو ، لیموناد ، آب گریپ فروت بخورید.
8) در میان غذاها سوپها را حتما انتخاب کنید ، معمولا هم به خوبی تحمل می شوند و هم منبع خوبی از مواد مغذی هستند . 
9) هنگام غذا خوردن و گاز زدن به لقمه به طور متناب و جرعه جرعه از مایعات بنوشید اینکار به مرطوب شدن و جویدن غذا کمک می کند . 
10) غذاهای جامد و سفت را با افزودن سس های خانگی ، آب گوشت ها ، ماست ، سس های سالاد ، کره ، آبلیمو و .. شل و مرطوب نمایید . 
11) غذاهای جامد را در ترکیب با مایعات بخورید مثلا کلوچه با شیر ، ساندویچ نان و پنیر با سوپ .
12) دهانتان را به طور مرتب با آب گرم به همراه یکی از روشهای زیر ، بشویید :
یک قاشق چایخوری نمک به یک لیوان آب 
یک قاشق چایخوری جوش شیرین به یک لیوان آب 
سلامتی بزرگترین نعمت و موهبت الهی است در حفظ آن کوشا باشیم.
سارا عابدینی مشاورعلوم تغذیه و رژیم درمانی
رژیم درمان کلینیک پاسارگاد

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

این متن بدون شک یکی از بهترین متون موفقیتی است که دریافت کرده ام. امیدوارم که برای شما هم مؤثر واقع شود!
6 دقیقه وقت دارید: 
حتی اگر خرافاتی نباشید، توصیه های خوب و قدرتمندی لابه لای این خط ها وجود دارد. این متن توسط مؤسسه ی آنتونی رابینز برای موفقیت شما فرستاده شده است و تا بحال 10 بار در سرتاسر جهان فرستاده شده است
یک- به مردم بیش از آنچه انتظار دارند بدهید و این کار را با شادمانی انجام دهید .
دو- با مرد یا زنی ازدواج کنید که عاشق صحبت کردن با او هستید. برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند .
سه- همه ی آنچه را که می شنوید باور نکنید، همه ی آنچه را که دارید خرج نکنید و یا همان قدر که می خواهید نخوابید .
چهار- وقتی می گویید: دوستت دارم. منظورتان همین باشد .
پنج- وقتی می گویید : متاسفم. به چشمان شخص مقابل نگاه کنید .
شش- قبل از اینکه ازدواج کنید حداقل شش ماه نامزد باشید .
هفت- به عشق در اولین نگاه باور داشته باشید .
هشت- هیچ وقت به رؤیاهای کسی نخندید. مردمی که رؤیا ندارند هیچ چیز ندارند.
نه- عمیقاً و با احساس عشق بورزید. ممکن است آسیب ببینید ولی این تنها راهی است که به طور کامل زندگی می کنید .
ده- در اختلافات منصفانه بجنگید و از کسی هم نام نبرید .
یازده- مردم را از طریق خویشاوندانشان داوری نکنید .
دوازده- آرام صحبت کنید ولی سریع فکر کنید .
سیزده- وقتی کسی از شما سوالی می پرسد که نمی خواهید پاسخ دهید، لبخندی بزنید و بگویید : چرا می خواهی این را بدانی؟
چهارده- به خاطر داشته باشید که عشق بزرگ و موفقیت های بزرگ مستلزم ریسک های بزرگ هستند .
پانزده- وقتی کسی عطسه می کند به او بگویید : عافیت باشد .
شانزده- وقتی چیزی را از دست می دهید، درس گرفتن از آن را از دست ندهید .
هفده- این سه نکته را به یاد داشته باشید: احترام به خود، احترام به دیگران و مسئولیت همه کارهایتان را پذیرفتن.
هجده- اجازه ندهید یک اختلاف کوچک به دوستی بزرگتان صدمه بزند .
نوزده- وقتی متوجه می شوید که اشتباهی مرتکب شده اید، فوراً برای اصلاح آن اقدام کنید .
بیست- وقتی تلفن را بر می دارید لبخند بزنید، کسی که تلفن کرده آن را در صدای شما می شنود .
بیست و یک- زمانی را برای تنها بودن اختصاص دهید .
یک دوست واقعی کسی است که دست شما را بگیرد و قلب شما را لمس کند .این پیام را پیش خود نگه ندارید

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

مامان که شدم :
به پسرم خیلی محبت میکنم اونقدری که بزرگ شد باعشقش مث یه 
پرنسس رفتار کنه تاجفتش بفهمه که پسرم تودستای یه ملکه بزرگ شده!!
روزا دستاشو میگیرم و چنون با محبت بغلش میکنم که بغل کردن عاشقونه رو با تموم وجودش یاد بگیره !!
بهش یادمیدم که همه ی آدمها خصوصا همسرشون تشنه محبتند و پنهون کردن عشق و علاقه زندگیشو سرد می کنه!
بهش یاد میدم که خانما اقابالا سر و سایه ی سر نمیخوان ، عشق ، دوست و همراه صمیمی می خوان!
بهش یاد می دم که هیچوقت دل عشقش رو نشکونه ، چون دیگه نمی تونه ترمیمش کنه !!
بهش یاد میدم اونقدعاشقونه به عشقش نگا کنه انگار قحطی آدمه !!
به پسرم یاد می دم که عشقشو عاشقونه بغل کنه نه ازروی عادت و هوس !!
براش کادو های کوچک با معنی می خرم تا کادو دادن به آدم هایی که دوستشون داره بشه فرهنگش !!
بهش اونقدر حرفهای محبت آمیز می زنم که کلام پر مهر بشه ورد کلومش !!
همه اینکارا رو می کنم تا پسرم همونی بشه که همیشه از جفت ایده آل تو ذهنم بوده و هست . ابنطوری هم خودش از زندگی لذت ببره و هم جفتش !!
من بخاطر اینکه یه مرد بامحبت دیگه به این دنیا اضافه بشه ، حتما یه روزی مادرمی شم!!

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 

فال من را بگیر و جانم را
من از این حال بی کسی سیرم
دستِ فردای قصه را رو کن
روشنم کن چگونه می میرم
حافظ از جام عشق خون می خورد
من هم از جام شوکران خوردم
او جهاندارِ مست ها می شد
من جهان را به دوش می بردم
مست و لایعقل از جهان بیزار
جامی از عشق و خون به دستانم
او خداوند می پرستان شد
من امیر القشون مستانم
حالِ خوبی نبود آدم ها
زیر رودِ کبود خوابیدم
هرچه چشمش سرِ جهان آورد
همه را توی خواب می دیدم
من فقط خواب عشق را دیدم
حس سرخورده ای که نفرین شد
هر کسی تا رسید چیزی گفت
هر پدر مُرده ابن سیرین شد
من به تعبیر خواب مشکوکم
هر کسی خواب عشق را دیده است
صبح فردای غرق در کابوس
رو به دستان قبله خوابیده است
مردم از رو به رو ،دَهن دیدند
مردم از پشت سر، سخن چیدند
آسمان ریسمانمان کم بود
هی نشستند و رشته ریسیدند
نانجیبیِ عشق در این است
مردِ مفلوک و مُرده می خواهد
نانجیبیِ عشق در این است
دامنِ دست خورده می خواهد
من به رفتار عشق مشکوکم
در دلِ مشتِ بسته اش چیزی ست
رویِ رویش شکوهِ شیراز است
پشتِ رویش قشونِ چنگیزی ست
من به رفتار عشق مشکوکم
مضربی از نیاز در ناز است
در نگاهش دو شاهِ تاتاری
پشتِ پلکش هزار سرباز است
مردِ از خود گذشته ای هستم
پایِ ناچارِ مانده در راهم
هم نمی دانم آنچه می خواهی
هم نمی دانم آنچه می خواهم
ناگزیر از بلندِ کوهستان
ناگریز از عمیقِ دریایم
اهل دنیای گیج در اما
گیجِ دنیای اهلِ آیایم
سهروردی منم که در چشمت
شیخِ اشراق و نورِِ غم دیدم
هم قلندر شدم که در کشفت
سر به راه تو سر تراشیدم
خانِ والای خانه آبادم
زندگی کن مرا،خیابان را
این چنین مردِ داستان باشی
می کُشی خوش نویسِ تهران را
مرگِ شعبانِ جعفری هستم
امتدادِ هزاردستانم
لشکرم یک جهان شش انگشتی ست
من امیر القشون مستانم
قلبم اندازه ی جهانم شد
شهرِ افسرده ای درونم بود
خونِ انگورهای تَفتیده
قطره قطره جای خونم بود
شهرِ افسرده ای درونم بود
خالی از لحظه های ویرانی
جاده ها از سکوت آبستن
شهرِ تنهای واقعا خالی
توی تنهاییِ خودم بودم
یک نفر آمد و سلامی کرد
توی این شهرِ خالی از مردم
یک نفر داشت کودتا می کرد
یک نفر داشت زیر خاکستر
آتشی تازه دست و پا می کرد
من به تنهاییِ خودم مومن
یک نفر داشت کودتا می کرد
یک نفر مثل من پُر از خود شد
یک نفر مثل زن پُر از زن شد
از همان جاده ای که آمد رفت
رفت و اندوهِ برنگشتن شد
کار و بارِ غزل که راکد بود
کار و بارِ ترانه هم خونی ست
آسمان در غزل که بارانی ست
آسمون تو ترانه بارونی ست
دست و پاتو بکِش،برو گمشو
این پسر زندگی نمی فهمه
واسه مردای گرگ دونه بریز
این خر از کُره گی نمی فهمه
تو سرش غیرِ شعر چیزی نیست
مُرده شورِ کتاب و شعراشو
می گه دنیا همش غم انگیزه
گُه بگیرن تمومِ دنیاشو
گُه بگیرن منو،برو بانو
واسه مردای زندگی زن شو
واسه من لای جرز،اتاق خوابه
گاوِ مردای گاوآهن شو
من کنار تو ریز می مانم
تو کنارم درشت خواهی شد
من نجیبانه بوسه خواهم زد
نانجیبانه مشت خواهی شد
اقتضای طبیعتت این است
به وجود آمدی که زن باشی
به وجود آمدی بسوزانی
دوزخی پشتِ پیرهن باشی
به وجود آمدم که داغت را
پشتِ دستان خود نگه دارم
مثل دنیای بعد از اسکندر
تختِ جمشیدِ بعد از آوارم
تختِ جمشیدِ بعد از آوارم
سر ستون های من ترَک خوردند
بعدِ بارانِ تیر باریدن
هرچه بود و نبود را بردند
شعرِ آتش به جان نفهمیدی
ماجرا مثل روز روشن بود
قاتل روزهای سرسبزم
بدتر از این همه تبر،زن بود
قبله ی تاک های مسمومم
ناخداوندِ مِی پرستانم
لشکرم رو به خمره می رقصند
من امیر القشون مستانم
چشم و هم چشمِ من خیابانی ست
که تو را باشکوه می سازد
که مرا مثل کاه می بیند
که تو را مثل کوه می سازد
مثل کوهی درشت و محکم باش
مثل فاتح نگاه خواهم کرد
آنقَدَر اَنگِ ننگ خواهم زد
دامنت را سیاه خواهم کرد
روی دستان خویش می مانی
پای این قصدِ شوم خواهی مُرد
که رکَب از تو خورده باشم
این آرزو را به گور خواهی برد
سر بچرخان و باز جادو کن
مالِ دنیای خر شدن هستم
بوسه ها را به جان من انداز
مردِ این جنگِ تن به تن هستم
چشم و لب های نیمه بازت را
ماهِ غرقابِ نور می بوسم
من زمینی،تو آسمانی را
از همین راه دور می بوسم
این که اَلابرَه دو چشمت شد
زیر پای هزار اَلفینم
هم خودم قاضیَم،خودم حکمم
هم هلاکیده ی اَبابیلم
پشتمان طرحِ نقشه هایی است
پشتِ هر طرح،دست در کار است
تا دهان مفت و گوش ها مفتند
پشتمان حرفِ مفت بسیاراست

.

علیرضا آذر

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید  شارژ ایرانسل

خرید  شارژ ایرانسل

خرید  شارژ ایرانسل

1.      وضعیت Airplane گوشی خود را فعال یا اینکه گوشی را خاموش نمایید: حتما برخی از شما تا بحال در مورد این ترفند چیزهایی را شنیده‌اید. اما آیا می‌دانستید که تبلت یا گوشی شما در حالت استندبای نیز همچنان میزان اندکی از شارژ باتری را مصرف می‌کند که با قرار دادن گوشی در وضعیت ایرپلین یا خاموش کردن آن از میزان مصرف باتری به میزان قابل ملاحظه‌ای کم خواهید کرد. حال با خاموش کردن آن نیز سرعت شارژ شدن ابزار موبایل شما از این نیز بیشتر خواهد شد.

2.      از شارژر گوشی یا تبلت استفاده نمایید نه پورت USB کامپیوتر: در اغلب موارد شارژری که همراه با گوشی یا تبلت خود دریافت می‌کنید آن را سریع‌تر از پورت USB کامپیوتر شما شارژ می‌کند. علت هم آن است که برق خروجی پورت USB  کامپیوتر شما برابر با 0.5 آمپر بر ساعت است و این در حالی است که جریان خروجی شارژرهای گوشی معادل یک و شارژرهای تبلت برابر با دو آمپر است.

3.      استفاده از تبلت‌های با آمپر بالاتر: همانگونه که گفته شد جریان خروجی شارژرها برابر با 2 آمپر است و توصیه می‌شود که برای شارژ سریع‌تر گوشی خود از این نوع شارژر استفاده کنید و مطمئن باشید که چیزی منفجر نخواهد شد.

4.      استفاده از نرم افزار رسمی ارائه شده برای بالا بردن خروجی USB کامپیوترها: همانگونه که گفته شد برق خروجی پورت USB اغلب کامپیوترها برابر با 0.5 یا 0.9 آمپر ساعت است با این حال کمپانی‌هایی مانند ایسوس نوعی نرم افزار ویندوزی به نام Ai Charger را عرضه کرده اند که میزان جریان خروجی سیستم شما را افزایش می‌دهد.

5.      ChargeDr این ابزار نوعی تقویت کننده شارژ است که جریان خروجی پورت USB سیستم شما را افزایش می‌دهد به نحوی که حتی می‌توانید یک iPad را از طریق آن شارژ کنید.

 

6.      استفاده از کابل‌های دو سر USB: این کابل‌ها دارای یک سر میکرو USB و دو سر USB هستند که می‌توانید به دو طور همزمان آنها را به دو منبع شارژ متصل نموده و برق سیستم خود را تأمین نمایید.

 

7.      پاور بانک: پاوربانک نوعی شارژر همراه است که مستقیما به گوشی یا تبلت شما متصل می‌شود و آن را شارژ می‌کند. شما می‌توانید حتی در حین حرکت از این وسیله استفاده نمایید و دیگر نگران تمام شدن شارژ ابزارهای موبایل خود نباشید.

خرید  شارژ ایرانسل

خرید  شارژ ایرانسل

خرید  شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

مادرم / مادرم / مادرم / مادرم
/
بزرگ شديم ... و فهميديم كه دارو آبميوه نبود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم بابابزرگ ديگر هيچگاه باز نخواهد گشت همانطور كه مادر گفته بود ..

بزرگ شديم ... و فهميديم چيزهايي ترسناك تر از تاريكي هم هست ...

بزرگ شديم ... به اندازه اي كه فهميديم پشت هرخنده مادرم هزار گريه بود .. و پشت هر قدرت پدرم يك بيماري نهفته بود ...

بزرگ شديم ... ويافتيم كه مشكلاتمان ديگر با يك شكلات،يك لباس يا كيف حل نمي شود ...
و اينكه والديمان ديگر دستهايمان را براي عبور از جاده نخواهند گرفت ، ويا حتي براي عبور از پيج و خم هاي زندگي ...

بزرگ شديم ... و فهميديم كه اين تنها ما نبوديم كه بزرگ شديم،بلكه والدين ماهم همراه با ما بزرگ شده اند ، و چيزي نمانده كه بروند
ويا هم اكنون رفته اند ...

خيلي بزرگ شديم ...
وفهميديم سخت گيري مادرم عشقش بود،/
وغضبش عشق بود / وتنبيه اش عشق بود /

عجب دنيايي است ، و عجيب تر از دنيا چيست و چه كوتاه است عمرمان

معذرت ميخواهم - فيثاغورس
مادر من سخت ترين معادلات است!

معذرت ميخواهم - نيوتن /
راز جاذبه مادر من است!

معذرت ميخواهم - أديسون /
چراكه مادر من اولين چراغ زندگي من است!

معذرت ميخواهم- أفلاطون /
چراكه اين مادر من است كه شهر فاضله قلب من است

معذرت ميخواهم - روميو /
چرا كه همه راه ها به عشق مادر من ختم مي شود!

معذرت ميخواهم - ژولييت /
چرا كه مادرم عشق من است!

از همه معذرت ميخواهم ؛
چرا كه هر چقدر دوستتان داشته باشم،هرگز و هيچگاه آن گونه كه مادرم را دوست داشتم دوستتان نخواهم داشت ، زيرا او زني است كه وجودش ديگر هيچ گاه تكرار نخواهد شد ...

مبارك باشد بر هر آن كس كه مادرش هنوز در قيد حيات است /
قدر اين جواهر را بدان/قبل از آنكه از دستش بدهي و بسيار پشيمان شوي

براي مادرت اين دعا را بخوان/{{{{{{{ الهي مادرم رااز آن كساني قرار بده كه آتش به آنها خواهد گفت :
{{{{{{{{ گذر كن همانا نور تو نور مرا خاموش كرد }}}}}}}}
وبهشت به او خواهد گفت... : {{{{{{{{ وارد شو كه همانا دل تنگ تو بودم قبل از آنكه حتي ببينمت/ ...}}}}}}}}

به اندازه عشقت به مادرت منتشرش كن تا همه قدر این مروارید باارزش روبدونن./

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

گروه شرکت‌های مخابراتی MTN همکاری جدیدی را با شرکت Bharti Airtel آغاز کرده است تا به موجب آن کاربران موبایلی در دو کشور آفریقایی ساحل عاج و بورکینافاسو بتوانند از طریق تلفن همراه خود به راحتی فعالیت بانکی انجام دهند.

 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشترکان تلفن همراه در این دو کشور آفریقایی تاکنون موظف بودند برای انجام خدمات بانکی موبایلی کارمزد زیادی پرداخت کنند، کانال‌های مالی غیررسمی را مورد استفاده قرار دهند و امکان برداشت پول برای آن‌ها وجود نداشته باشد.
 
"پیتر ورکاد"(Pieter Verkade) مدیر بازرگانی گروه شرکت‌های مخابراتی MTN گفت: «با اقدامات گسترده بورکینافاسویی‌ها در ساحل عاج و بازگشت حجم قابل ملاحظه‌ای از پول به کشور آن‌ها، همکاری‌های جدید ما آغاز شده است تا خدمات بانکداری موبایلی در اختیار ساکنان این دو کشور آفریقایی قرار گیرد».
لازم به ذکر است که تا پایان سال 2013 میلادی سرویس MTN Mobile Money بیش از 14.8 میلیون مشترک ثبت شده داشته و در 14 کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است.
ورکاد اعلام کرد که هم‌اکنون سرمایه قابل‌ملاحظه‌ای را به بانک مرکزی ایالت‌های آفریقای غربی(BCEAO) پرداخت کرده است تا از این سرویس مالی پشتیبانی‌های لازم صورت گیرد و این بانک خدمات یاد شده را در اختیار مشتریان خود بگذارد.


:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل
نگو جایی نداری بروی
این سه متر و نیم حیاط خانه ات را هم
درست ندیده ای.
دنیا را که نمی توان
در هوای حلزونی این اتاق
سبک سنگین کرد
دیوارهای این جهان
سر به فلک هم که برکشند
بیش از این پرده های کیپ
عرصه بر نگاه تو تنگ نمی کنند.
.
پرنده ای که پر می کشد از آشیان
نه آدرسی دارد
نه شماره پروازی
نه قرار ملاقاتی،
شاخه هیچ درخت و
نرده هیچ بالکنی را نیز
به نامش ثبت نکرده اند.
بی نام و نشان تر از پرنده که نیستی
این هوای ملس هم
که از فرط زلالی و صافی
پروانه میانش بکس و باد میکند
خوشبختانه ارث پدری هیچ دیوثی نیست.
.
در انتظار چه نشسته ای
زمان علف خرس نیست عزیزم
هر ثانیه حرام شده اش را
باید حساب پس بدهی
حواست نباشد
همین ساعت لکنته دیواری
به نیش عقربه های تیزش
تو را
و اشتیاق مرا
به اجزای موریانه پسند تبدیل می کند
و چشم هایت را می برد
مانند دو تمبر باطل شده قدیمی
در آلبومی کپک زده بچسباند.
.
نگو کسی به فکرت نیست
و نامت را دنیا از یاد برده است.
شاید دنیا
"تویی و من"
و نام ما مهم نیست در جریده عالم
با حروف درشت چاپ شود
همین که جانانه
بر لبی جاری شود
تا ابدیت خواهد رفت.

کبریت خیس/ عباس صفاری

 

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

مرا ببخش بی‌بی بی‌من 
مرا ببخش قندک روشن
مرا ببخش لاله‌ی شیشه 
مرا ببخش شعر همیشه

من از تو با همه گفتم که گریه بگیرم 
من از تو با تو نگفتم که در تو بمیرم

ابری نباش بی‌بی آبی
بپوش امشب رخت آفتابی 
گریه نکن بی‌بی بی‌دل 
نبض من باش موج بی‌ساحل

مرا ببخش اگر تو را به باد سپردم 
اگر تو را به اوج ترانه نبردم
مرا ببخش اگر رفیق و یار نبودم 
مرا ببخش اگر که ماندگار نبودم

مرا ببوس بی‌بی بی‌لب 
مرا ببر تا لب امشب 
مرا بخوان بی‌بی‌ بی‌ساز
مرا برقص تا ته آواز

مرا ببخش اگر تو را به شعر شکستم
در مرگ برگ اگر چه به گریه نشستم 
مرا ببخش اگر که دریاوار نبودم
ببخش اگر که خانه نگهدار نبودم

مرا ببخش!

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﻫﻲ ﻧﻴــﺎ ...
ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﻫـــﻲ ﻧﺒﺎﺵ!!
ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧــﻢ ﺻﺒﺢ ﻫﺎ ﭼﻪ ﺳﺎﻋﺘﻲ ﺑﻴﺪﺍﺭ
ﻣﻴﺸـــﻮﻱ، ﻛﺎﻓﻴﺴﺖ...
ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ ﺩﻗﻴﻘﺎ ﭼﻪ ﺳــﺎﻋﺘﻲ ﺍﺯ ﺷﺐ ،ﻏﺮﻕ ﺩﺭ
ﺧــﻮﺍﺑﻲ ...
ﻫﻤﻴﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ ﻛﺪﺍﻡ ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺮﺍﻳــﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﺍﺳﺖ ﻭ
ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺑﺎﺭ ﮔﻮﺵ ﻣﻴﺪﻫﻲ؛ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ
ﺣﺎﻻ ﺗﻮ ﻫﻲ ﻧﺒﺎﺵ ...
ﺑﻼﺧﺮﻩ ﺁﻭﺍﺯﻩ ﻱ ﻣﻦ ﺑﻪ ﮔـــﻮﺵِ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﻴﺪ ...
ﺷﺎﻳﺪ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺑﻌﺪ ....
ﻧﻤﻴﺪﺍﻧﻢ ...
ﺷﺎﻳﺪ ﺧﻴــــــﻠﻲ ﺳﺎﻝ ﺑﻌﺪ ﺩﺧﺘﺮﺕ/پسرت ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺷﺪ ...
ﻭﻗﺘﻲ ﺩﻳﺪﻱ ﺩﻳﻮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﻋﺸﻖ ﻣﻴﻮﺭﺯﺩ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﯼ/دختری
ﻛﻪ "ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﻤﻴــــﺨﻮﺍﻫﺪ "!!
ﺑﯽ ﺍﺧﺘـــﯿﺎﺭ ﻣـــﺮﺍ ﯾﺎﺩ ﮐﻨــﯽ !! ﻣﻴﺒﻴﻨﻲ؟ !
ﺣﺘﻲ ﺧـــﻴﻠﻲ ﺳﺎﻝِ ﺑﻌﺪ ﻫﻢ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﭘﺲ ﻟﺮﺯﻩﻫﺎﻳﻲ 
ﻛﻪ ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﻫﻢ ﺑﺮﯾــﺰﻧﺪ!
ﺁﻭﺍﺯﻩ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻮﺵ ﺍﺕ ﻣﻲ ﺭﺳﺎﻧﻢ ..
ﯾﮑــﺮﻭﺯ ﺑﺸﮑﻨﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ....
ﺩﺧﺘﺮﺕ/پسرت ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﻣﻴﮕﻴﺮﻱ ...
ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯿﺎﯼ ﻭ ﺯﻳﺮِ ﻟﺐ ﻣﻴﮕﻮﻳﻲ ....
" ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺒﻴﻪ ﺑــــﻪ ﻳﻚ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺘﻲ" ﻭ ﺁﻥ ﻳﻚ ﻧﻔﺮ،
ﻗﻄﻌﺎ ﻣﻦ ﻫﺴﺘﻢ



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

یه جایی هست...
به اونجا که برسی، دیگه
"از ته دل"
نمیتونی بگی:
دوسِت دارم
مواظب خودت باش
شما عزیز دل منی
هیچ احساسی اونقدر تا ته دلت نمیره پایین
که با خودش این حرفا رو بیاره بالا ..
از اونجاس که،شروع می کنی به حذف،
حذف ِ
عـــــــادت ها
احســـــاس ها
آدمــــــــــــها
بی تفاوت که میشی
تنها برایِ خودت
روزها را می گذرونی!
از یک جایی به بعد
تو می مانی و خدایت
و زمزمه ی همیشگی ات می شود:
"قـــــلبم"
را از نوچی ِ تمامی ِ یادها شسته ام
این روزها
لمس دستان خــــدا
زیر پوستم
دردناک ترین امنــیت است... !



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

دوستان ِ دیده و نادیده،

به گمانم بزرگترین دارایی ِ زندگی ِ آدمیزاد،
همین دوست های دیده و نادیده هستند...
همین دوست هایی که برایت پیغام می گذارند...
که اعلام می کنند حواس شان به تو هست... 
همین ها که با دو سه خط پیغام نشان می دهند چقدر دل شان پی ِ تو ، دل ِ تو و درد ِ توست....
همین ها که پیگیرند...که نباشی دلگیرند...
همین ها که دلتنگ ات می شوند و بی مقدمه برایت می نویسند...
با بهانه ، بی بهانه دو سه خط شعر می فرستند...
که بدانی خودت...وجودت...خوب بودن حال و احوالت برای کسی مهم است...
دو سه خط پیغام، حس ِ شیرینی ست که بدانی بودن ات برای کسی اهمیت دارد،
نبودن ات کسی را غمگین می کند...
خواستم بگویم که چقدر این دارایی های زندگی ام، این دوستان ِ دیده و نادیده،
برایم پُر ارزش ند...که چقدر خوب است دارمشان

 خرید شارژ ایرانسل

 

 خرید شارژ ایرانسل

 خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

دلتنگی‌های آدمی را
باد ترانه‌ای می‌خواند،
رویاهایش را ... 
آسمان پرستاره نادیده می‌گیرد،
و هر دانه برفی
به اشكی نریخته می‌ماند.
سكوت، سرشار از سخنان ناگفته است؛
از حركات ناكرده،
اعتراف به عشق‌های نهان
و شگفتی‌های بر زبان نیامده.
در این سكوت،
حقیقت ما نهفته است.
حقیقت تو ... و من ...

 خرید شارژ ایرانسل

 

 خرید شارژ ایرانسل

 خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

و امروز آنقدر شفافیم 
که قاتلان درونمان پیداست 
و دریای شهرمان 
آنقدر خسته‌ست 
که عنکبوت 
بر موج‌هایش تار می‌بندد
کاش کسی این مارها را 
عصا کند
و کاش آنکه استخوان‌هایم را می‌جَوید
شعرهایم را از بر نبود
زنبورها را مجبور کرده‌ایم 
از گل‌های سمّی 
عسل بیاورند
و گنجشکی که سال‌ها بر سیم برق نشسته
از شاخه‌ی درخت می‌ترسد
با من بگو 
چگونه بخندم 
وقتی که دور لب‌هایم را مین‌گذاری کرده‌اند
*
ما 
کاشفان کوچه‌های بن‌بستیم 
حرف‌های خسته‌ای داریم
این بار 
پیامبری بفرست 
که تنها گوش کند



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

مثل آن چایی که می چسبد به سرما بیشتر

با همه گرمیم... با دل های تنها بیشتر

درد را با جان پذیراییم و با غم ها خوشیم
قالی کرمان که باشی می خوری پا بیشتر

بم که بودم فقر بود و عشق اما روزگار
زخم غربت بر دلم آورد این جا بیشتر

هر شب عمرم به یادت اشک می ریزم ولی
بعد حافظ خوانی شب های یلدا بیشتر

رفته ای ... اما گذشت عمر تاثیری نداشت
من که دلتنگ توام امروز ... فردا بیشتر

زندگی تلخ است از وقتی که رفتی تلخ تر
بغض جانکاه است هنگام تماشا بیشتر

هیچ کس از عشق سو غاتی به جز دوری ندید
هر قدر یعقوب تنها شد زلیخا بیشتر

بر بخار پنجره یک شب نوشتی :"عاشقم"
خون انگشتم بر آجر حک کنم : ما بیشتر... 


حامد عسکری

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1393 | نظرات ()