نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

ایرانسل در حوزه اپراتورهای ارتباطات سیار و اینترنت بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس، موفق به اخذ دو تندیس و لوح تقدیر از چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) که با حضور رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد، هیات داوران با اهدای تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح سپاس، به طور مشترک از تلاش های ایرانسل و همراه اول در بخش اپراتورهای ارتباطات سیار قدردانی کرد.

همچنین هیات داوران این جشنواره، ایرانسل را در بخش شرکتهای ارائه دهنده خدمات ارتباطات بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس شایسته قدردانی دانست و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از خدمات ایرانسل تقدیر کرد. ایرانسل تنها اپراتور خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس کشور بود که در این جشنواره موفق به کسب مقام شد.

دکتر روحانی در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد "بنده به عنوان رییس‌جمهور، از شرایط پهنای باند در کشور راضی نیستم و قرار ما با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که هر چه سریع‌تر نسل سه و چهار و پهنای باند وسیع نه تنها برای منازل و مراکز بازرگانی، که حتی برای موبایل‌ها را در اختیار کاربران قرار دهیم"، دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز طی سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک شاهد ورود نسل های سوم و چهارم تلفن همراه به کشور باشیم.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور، وزرای ارتباطات و اطلاعات، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد بخش های دولتی و خصوصی حوزه ICT کشور، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و اصحاب رسانه، 27 اردیبهشت و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، سال گذشته نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی اعلام کرده بود که براساس ارزیابی‌ها و رده بندی‌های این سازمان، ایرانسل برترین اپراتور تلفن همراه کشور بوده و رتبه اول را از آن خود ساخته است.

در این ارزیابی، اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخصهای مختلف سنجیده شده بودند که بر اساس اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براساس این شاخصها در سال 91، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه ایران کسب کرده بودند.
 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

"دیدی ای دل هیچ کس در این جهان یار تـو نیست؟
مـن نگفتـم روز اوَل، عاشقی کار تـو نیست؟"

هر که را دیدی که رنجور است، بیمارش شدی
عاقبت دیدی کسی رنجور و بیمار تـو نیست؟

وام دادی دل به هرکس بی دل و بی یار بود
اصل و فرع دل بشد، یک یار غمخوار تـو نیست

گوهر جان و جمال خویش را دادی به دوست 
ذرَه ئی کس را غم چشم گهــربار تـو نیست

یار تنهایان شدی، شیدای دل آزردگان 
هیچ کس زآن جمع تنها جز به آزار تو نیست 

یار در خواب خوش و تنها تو ییدارش شدی 
تا قیامـت هم بخوابی، یار بیدار تو نیست! 

هرکسی فکر دل و درمان تنهائی خویش 
راه خود "آرام" رو، دیگر کسی یار تـو نیست!

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

ع. آرام



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

شاگردان فکرى کردند و یکى از آن‌ها گفت: چون در آن لحظه آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم.

استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است؛ اما چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند اما پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند؛ هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هایشان بسیار کم است.

استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ آن‌ها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود. سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند. این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد.

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

ما نمی توانیم چیزی بالاتر از زندگی را بیآفرینیم. نمی توانیم دست هایی را که خنجر می زنند کوتاه کنیم. نمی توانیم دهان ها را ببندیم. نمی توانیم قدمی به عقب بگذاریم وُ مسیر را تغییر دهیم. بعضی از ما آدم ها حتا نمی توانیم مُشت که می خوریم تلافی اش را جایی دَر کنیم یا با هرکس شبیهِ خودش رفتار کنیم.

ما تنها می توانیم دوست داشته باشیم. می توانیم عشق بورزیم به انگیزه های کوچکی که در دردهای بزرگ مان پنهان اند. رنگ به رنگِ تصویرهایی که در سرمان هر روز دوره می کنیم.
این رنگ ها، این تصویرهایی که ما را زنده نگه داشته اند. امیدهای کوچکی که می توانی در سکوتت، جای زخم هایی که خورده ای را با مرهمِ دوست داشتن وُ دوست داشته شدن پُر کنی.

 

| روزنوشت های تهران، سیدمحمد مرکبیان |

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

تو بادبادك بازيگوشي بودي .......................... كه با دنباله عطرش ................ هر روز از خيابان نوجواني ام مي گذشت

و من كودكي كه مي دويد .............. مي دويد ................ مي دويد و نمي رسيد ...
كودكي كه به تماشايت دل خوش بود ................. و نمي خواست سر نخ تو را به دست بگيرد .................. كودكي كه موهايش جوگندمي شدند .................. اما هرگز نخواست بزرگ شود ................ چرا كه بزرگ شدن .............. فراموش كردن تو بود
من كودكي بودم .................. كه تمام عمر مي دويد و دست تكان مي داد 
براي بادبادكي كه با بادها مي رقصيد ................ و او را نمي ديد ...

 



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خبرنامه‌های ایمیلی، ابزار بسیار مناسبی برای اعتمادسازی و بهبود روابط با مشتریان هستند و درصورتی که محتوای تبلیغاتی داشته باشند، می‌توانند سودآوری هم به همراه خود بیاورند. اما مهم‌ترین نکته این است که کاری کنیم تا گیرندگان، واقعا محتوا را بخوانند. به کمک 5 نکته اساسی زیر می‌توانید مطمئن بشوید، ایمیل‌ها باز و خوانده می‌شوند و کاربران به آن‌ها واکنش مثبتی نشان می‌دهند:

1. برای ایمیل ها عنوان مرتبطی درنظر بگیرید

بسیاری از کاربران دست کم روزی یک بار به میل باکسشان سر می‌زنند تا ایمیل‌های بی سر و ته را حذف کنند. مطمئنا تعداد ایمیل‌های دریافتی هر کاربر بسیار زیاد است و وقت هم محدود! بنابراین باید برای ایمیلتان عنوانی انتخاب کنید که کاربران را وسوسه کند تا با اصل محتوا همراه شوند. افراد دنبال بهانه‌ای می‌گردند تا خبرنامه را حذف کنند! بهتر است چنین بهانه‌ای به دستشان ندهید. عنوانی مثل «خبرنامه خرداد ماه» کوچکترین جذابیتی ندارد؛ به جای آن می‌توانید یکی از تاپیک‌های جذاب داخل خبرنامه مثلا «گفتگوی اختصاصی با علی کریمی!» را انتخاب کنید.

بهتر است عنوان ایمیل‌ها چندان طولانی نباشد؛ به علاوه سعی نکنید با استفاده از حروف اختصاری، عنوان ایمیل را کوتاه کنید! در این صورت مطمئنا پیغامتان راهی سطل زباله می‌شود!

2. دو نسخه HTML و متنی تهیه کنید

اگرچه چند سال پیش خبرنامه‌های متنی ساده مرسوم بودند، با این حال این روزها اوضاع کاملا فرق کرده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خبرنامه‌ها را در قالب HTML دریافت کنند. با این وجود هنوز هم می‌توان یک نسخه متنی پشتیبان تهیه کرد تا کاربرانی که نمی‌توانند ایمیل ها را به قالب HTML بخوانند یا به هر دلیل نسخه‌های متنی را ترجیح می‌دهند هم بتوانند از محتوا استفاده کنند.

3. حجم خبرنامه و فرکانس ارسال آن

هرچه خبرنامه‌ها با فرکانس بیشتری ارسال شوند، باید حجم کمتری داشته باشند. کاربران ایمیل‌های کوتاهی مثل «جوک روز» را با کمال میل باز می‌کنند، اما به ندرت ممکن است کسی حاضر شود هر روز ایمیل‌های طولانی را دنبال کند. بنابراین بهتر است حجم ایمیل‌های روزانه را به یک صفحه یا کمتر و ایمیل‌های هفتگی را به 5 تا 7 صفحه محدود کنید. ایمیل‌هایی که هر دو هفته یا ماهی یک بار ارسال می‌شوند، می‌توانند کمی بلندتر باشند؛ اما به شرطی که واقعا مطلب قابل توجه و جذابی برای به اشتراک گذاری داشته باشند.

4. خبرنامه را طوری طراحی کنید که چشمگیر باشد

به کمک دو ترفند کاربردی زیر می‌توانید جذابیت بصری ایمیل‌ها و احتمال خوانده شدن آن‌ها را دوچندان کنید؛

  • به هنگام تایپ متن خبرنامه، همان فرمتی را انتخاب کنید که متن داخل ایمیل‌ها نشان داده می‌شود. در مورد خبرنامه‌های متنی، فونت رایج Courier با اندازه قلم 10 معادل 60 کاراکتر در هر سطر است. بسیاری از کاربران، خبرنامه‌ها را داخل صفحات نمایش کوچک باز می کنند، درنتیجه باید فرمت محتوا را به نحوی انتخاب کنیم که مخاطبان در خواندنشان هیچ مشکلی نداشته باشند.
  • در بخش بالای خبرنامه، جدولی شامل تعدادی لینک به بخش‌های مختلف محتوا قرار بدهید. کاربران حوصله ندارند کل خبرنامه را بخوانند تا مطلب مفیدی پیدا کنند. بنابراین بهتر است از پیش بدانند قرار است با چه محتوای پذیرایی شوند تا بتوانند بر روی بخش دلخواه خودشان کلیک کنند یا کمی پایین‌تر بیایند و به محتوای مورد نظرشان برسند.

در حقیقت بر اساس تحقیقات بسیاری از افراد در صورتی که مطلبی را جالب توجه تشخیص ندهند، به خواندن همان خط اول بسنده می‌کنند. در نتیجه بهتر است دلیل قانع کننده‌ای در اختیارشان قرار بدهید تا با ادامه متن همراه شوند.

5. لحن کلام و شیوه برخورد

هر برندی در موقعیت‌های مختلف لحن و شیوه برخورد مخصوص به خود را دارد؛ لحن رسمی برای موقعیت‌های رسمی و قانونی، لحن مستقیم و دوستانه تر برای محتوای تبلیغاتی و… در این شرایط در حالی که لحن خبرنامه های چاپی باید رسمی باشد، خبرنامه های ایمیلی باید کاملاً دوستانه و صمیمی باشند. بهترین بازاریابان دنیا معتقدند: بهتر است لحن خبرنامه کاملا دوستانه و شخصی باشد.

کاربران ترجیح می‌دهند پشت نقاب کسب و کار با شخصیتی صمیمی روبرو شوند؛ در حالت کلی در صورتی که به مرور زمان بتوانند از طریق نکات شخصی موجود در ایمیل‌ها با نویسنده مقالات آشنا شوند، به خبرنامه‌ها بیش از پیش علاقمند می‌شوند.

گاهی از اوقات عادت پیدا کردن به لحن نوشتاری دوستانه آن هم در فضای تقریباً رسمی کمی سخت و حتی گاهی کمی ریسکی و دلهره آور است؛ با این حال احتمال زیادی وجود دارد که نسبت به لحن‌های رسمی و اداری موفق‌تر عمل کند.

بهترین منبعتان در این زمینه میل باکس خودتان است. برای چند دقیقه ایمیل‌ها را به دقت بررسی کنید یا اینکه عضو خبرنامه چند سایت مختلف شوید. می‌توانید با خبرنامه های رقبای مطرحتان شروع کنید یا اینکه عضو سایت‌های سرگرمی و تفریحات بشوید و خبرنامه‌هایشان را بررسی کنید تا ایده‌های جدید به دست بیاورید.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

آیا شما هم وسوسه شده اید با حذف بعضی وعده های غذایی ، کالری دریافتی روزانه را کاهش دهید ؟ این کار را نکنید . گرسنه ماندن هورمون های استرس را در بدن شما افزایش می دهد . افزایش این نوع هورمون ها باعث افزایش و تجمع چربی ها در اطراف شکم ، حتی در خانم های لاغر می شود . همچنین حذف وعده های غذایی باعث می شود سرعت سوخت و ساز بدن شما کاهش یابد ، در عین حال ممکن است گرسنگی بیش از حد باعث شود نتوانید به برنامه غذایی خود پایبند بمانید . اگر به جای کم خوری سعی کنید درست غذا بخورید ، در عین حال که به سیستم سوخت و ساز بدن خود آسیبی نمی رسانید ، به سلامتی و تناسب اندام خود هم کمک میکنید .

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

مرد از زن خیلی تنهاتره!

مرد لاک به ناخوناش نمیزنه که هروقت دلش یه جوری شد،دستشو باز کنه و ناخوناشو نگاه کنه و ته دلش از خودش خوشش بیاد!
مرد موهاش بلند نیست که توی بی کَـسی کوتاهش کنه و اینجوری لج کنه با همۀ دنیا!
مرد نمیتونه وقتی دلش گرفت زنگ بزنه به دوستش و گریه کنه و خالی شه!
مرد حتی دردهاشو اشک که نه،یه اخـمِ خشن میکنه و میچسبونه به پیشونیش!
یه وقتایی ، یه جاهایی ، به یه کسایی باید گفت :
"میـــــــــــــم ... مثلِ مـــــرد
روز پدر و مرد پيشاپيش مبارک...

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل 

 

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 

 

 

١- ﺷﻮﻫﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻳﮕﯽ ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﻭ ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺪﻩ (ﺷﻌﻠﻪ ﺭﺍ ﻛﻢ ﻛﻦ)

٢ - ﺭﻭﻱ ﺁﻥ عشق و ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﻣﻴﺮﻳﺰﻳﻦ (ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﻴﻦ ﻏﺮﻕ ﻧﺸﻮﺩ)
٣- ﺑﺎ ﻛﻤﻲ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻃﻌﻢ ﺩﺍﺭﺵ ﻛﻨﻴﺪ (ﻛﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﺎ ﻧﮕﻪ ﺩﻳﻮﻧﻪ ﺍﺱ)...
٤- ﻣﻮﺍﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻗﺎﺷﻘﻲ ﺍﺯ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺁﺭﺍﻡ ﻫﻢ ﺑﺰﻧﻴﻦ (ﺑﺎﻳﺪ ﺗﺤﻤﻞ ﻛﻨﻲ)
٥- ﺑﺎ ﺩﺭﻱ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺁﻧﺮﺍ ﻣﺤﻜﻢ ﻛﻦ (ﺗﺎ ﺟﺎ ﺑﻴﻔﺘﺪ)
ﻭ 5 ﺍﺩﻭﻳﻪ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻜﻦ :
ﺑﺤﺚ ﻧﻜﻦ!! ﺩﻋﻮﺍ ﻧﻜﻦ!! ﻧﺤﺴﻲ ﻧﻜﻦ!!
ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ بی جا ﻧﻜﻦ!! ﻟﺠﺒﺎﺯﻱ ﻧﻜﻦ!!
ﻭ در آخر
ﺍﮔه ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺩﺭﺏ ﺩﻳﮓ ﺭﺍ ﺑﺒﻨﺪ
ﻭ ﺷﻌﻠﻪ ﺭو ﺯﻳﺎﺩ ﻛﻦ ﻭ ﺑﺰﺍﺭ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﻭ ﺑﭽﺴﺒﻪ ﺗﻪ ﺩﻳﮓ ﺑﺸﻪ ..

 

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 

خرید شارژ ایرانسل 



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

افکار از چنان قدرتی برخوردارند که می‌توانند سازنده یا ویرانگر باشند، بنابر‌این باید به خود و فرزندانمان بیاموزیم که افکارمان را هوشمندانه کنترل کنیم تا در زندگی به موفقیت‌ها و کامیابی‌های بزرگی دست یابیم .

۱- نسبت به خودمان احساس خوبی داشته باشیم و خود را خوب، توانا و با ارزش بدانیم .

۲- لیستی از صفات مثبت خود تهیه کنیم و راه‌های تقویت آنها را بیابیم و تجربه کنیم.

۳- لیستی از افکار منفی خود در طی روز تهیه و سعی کنیم برای هر فکر منفی یک فکر مثبت معادل بیابیم تا به کمک آن بتوانیم با افکار منفی مقابله کنیم.

۴- سعی کنیم در گفتار و برخوردهای روزانه از کلمات و جملات مثبت استفاده کنیم، مثلاً در ملاقات با دیگران بجای استفاده از کلمه «خسته نباشید» که دارای بار منفی و القای حس خستگی است، بگوییم «خدا قوت»، «شاد باشید» و یا «پر انرژی باشید»

۵- افکار خود را متوجه خوبی‌ها و جنبه‌های مثبت زندگی کنیم تا به مرور مثبت‌نگر شویم.

۶- با خوش‌بینی سعی کنیم، دستوراتی به ذهن خود بدهیم که اندیشه‌های جدید مثبت شکل گیرند.

۷- هر روز صبح که از خواب بر می‌خیزیم با نگاه کردن به منظره ی یک تابلوی نقاشی زیبا و یا اسما‌ء‌الله روز خود را با نشاط و خوش‌بینی آغاز کنیم.

۸- از افراد منفی‌نگر یا موقعیت‌هایی که باعث ایجاد افکار ناخوشایند و منفی می‌شوند دوری و یا سعی کنیم کمتر با آنها برخورد داشته باشیم.

۹- به مشکلات به عنوان محکی برای ارزیابی توانایی‌های خود نگاه کنیم

و هرگز نتیجه ی بدی را پیش‌بینی نکنیم، زیرا مشکلات فقط به اندازه‌ای مهم هستند که ما آنها را مهم می‌پنداریم.

۱۰- به لحظات و خاطرات زیبا و دوست داشتنی گذشته ی خود فکرکرده و سعی کنیم آنها را تکرار نماییم.

۱۱- از تردید و دودلی دوری کرده و کارها را با جدیّت دنبال کنیم.

۱۲- به ندای منفی درونی خود و تلقین‌های مخرب و نگران کننده‌ دیگران بی‌توجه باشیم و سعی کنیم عکس آنها را انجام دهیم.

۱۳- به قدرت بی‌کران خداوند ایمان داشته باشیم و با خود تکرار کنیم که من لیاقت بهترین‌ها را دارم و با لطف خدای بزرگ به آنها خواهم رسید.

۱۴- از میان اهداف خود هدفی را انتخاب کنیم که امید بیشتری به موفقیت آن داریم و در تلاش برای تحقق آن، به فکر تأیید یا تکذیب دیگران نباشیم.

۱۵- در توصیف احوال و زندگی خود از کلمات مثبت استفاده کنیم.

۱۶- در تعریف از افراد خانواده یا دوستان از کلمات مثبت و روحیه بخش استفاده کنیم (فلانی شخص بسیار شریف و بزرگواری است.)

۱۷- از چشم و هم‌چشمی و حسادت که باعث ایجاد افکار منفی می‌شود دوری و سعی کنیم روش زندگی خود را خودمان انتخاب کنیم.

۱۸- هرگز شعار خواستن، توانستن است را فراموش نکنیم و بدانیم که در سایه ی سعی و تلاش به آنچه بخواهیم می‌رسیم.

۱۹- قدر لحظات زندگی را بدانیم و از آنها به ‌خوبی استفاده کنیم، زیرا هرگز تکرار نخواهد شد.

۲۰- برای تغییر اوضاع و شرایط نامساعد اقدام کنیم و مطمئن باشیم که می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

۲۱- از خود انتظار بیش از حد نداشته باشیم و خود را همه فن حریف ندانیم، به عبارت دیگر از کمال گرایی مطلق که باعث اضطراب و احساس عجز و ناتوانی می‌شود خودداری کنیم.

۲۲- خود را از قید و بندهای آزاردهنده رها ساخته و ساده زندگی کنیم تا فکر و خیال آسوده‌ای داشته باشیم.

۲۳- از انزوا و گوشه‌گیری که باعث ایجاد افکار منفی می‌شود دوری کرده و اوقات خود را در جمع خانواده، فامیل و دوستان سپری کنیم.

۲۴- هر وقت احساس کردیم که افکار منفی سراغمان آمده است، وضعیت خود را تغییر دهیم و به کاری سرگرم شویم.

۲۵- ممکن است هنگام خواب در رختخواب افکار منفی به سراغمان بیاید، تا خسته نشده‌ایم به رختخواب نرویم.

۲۶- هرگز به هیچ وجه خود را بدبخت، ناتوان و درمانده احساس نکنیم.

۲۷- اعتماد به نفس خود را در هر شرایطی حفظ کنیم و هرگز به دیگران اجازه ندهیم که آن را متزلزل کنند. باید متوجه باشیم که اعتماد به نفس کلید خلق تفکر مثبت است.

خندیدن را فراموش نکنیم. خندیدن باعث می‌شود تا افکار ناراحت کننده ومنفی‌ جای خود را به افکار مثبت و شاد بدهند.

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

 

سکوت را تجربه کن و آیینه صفت شو

زندگی را در خود منعکس کن
ذهن خود را به آلبوم خاطرات مرده تبدیل نکن
همچون آیینه باش و لحظه لحظه زندگی کن
آیینه هرگز عکسی را در خود نمی گذارد همواره خالی است
عشق رایحه و روشنایی شناخت خویشتن و خود بودن است
عشق لبریزی شور و مستی است...سهیم شدن خویشتن با دیگران است
وقتی در میابی که از هستی جدا نیستی عشق تحقق میابد
عشق رابطه نیست مرتبه ای از وجود است
عشق به هیچ کس تکیه ندارد
آدمی عاشق نمی شود بلکه عین عشق می شود
البته وقتی عین عشق شد عاشق نیز هست
عاشقی محصول عشق است نه منبع عشق
اگر ندانی که کیستی عاشق نیز نخواهی بود
اگر ندانی که کیستی عین ترس خواهی شد
ترس نقطه ی مقابل عشق است ...نقطه مقابل عشق نفرت نیست
نفرت عشق وارونه است
در عشق آدمی بسط میابد در ترس آدمی منقبض میشود
عشق درهای دل آدمی را میگشاید...ترس درهای دل آدمی را می بندد
عشق اعتماد میکند و ترس شک می کند
در ترس آدمی احساس تنهایی میکند و در عشق آدمی محو میشود
در عشق مرزهای وجود آدمی میریزد
و بدین سان درختان ...پرندگان... آب ها... ابرها
ماه و خورشید و ستاره ها
پاره ای از وجود آدمی میشوند
عشق هنگامی تحقق می یابد که تو آسمان درون خویش را تجربه کرده باشی
مراقبه کن - سکوت و آرامش ذهن
غواص وجود خود شو و به عمق وجود خود برو
وقتی پرندگان میخوانند خوب به آوازشان گوش بسپار
وقتی به آستانه ی گلی می رسی با حیرت گرم تماشایش شو
اجازه نده دانسته های کهنه و بیات حجاب نگاه تو شوند
به چیزی برچسب نچسبان
یاد بگیر سازی را بنوازی
آدم ها را ببین و با آنها در آمیز
هر انسانی آیینه ایست که خدا را به شیوه ی ویژه خود به تو نشان میدهد
از آدم ها یاد بگیر... نترس
هستی تو را به شیوه های گوناگون حمایت میکند
اعتماد کن
اعتماد تو را از نیروی عشق سرشار میکند
نیروی عشق همه هستی را متبرک میکند
عشق به خودی خود کامل است
نیازی نیست عشق کاملتر از آن چیزی شود که هست
میل به کامل کردن عشق نتیجه ی فهم غلط از عشق است
دایره دایره است ما دایره کامل تر و ناقص تر نداریم
همه دایره ها کامل اند
اگر کامل نیستند دایره نیستند
کمال ذاتی عشق نیز هست
تو نمی توانی کم تر یا بیشتر عشق بورزی
تو یا عشق می ورزی یا عشق نمی ورزی

 

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

به یاد داشته باش:

من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى،
من خودم را از خودم ساخته‌ام.
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است.
تویى که تو از من می‌سازى، آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند، نه آرزوهایشان.
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى.
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که مرا می‌خواهى یا نه.
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
می‌توانى دوستم داشته باشى، همین گونه که هستم و من هم. تو را
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم.از تو
چرا که ما هر دو انسانیم.
این جهان مملو از انسان‌هاست
پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی‌ صادر کنی
و من هم.نمی توانم
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.
دوستانم مرا همین گونه پیدا می‌کنند و می‌ستایند.
حسودان از من متنفرند، ولى باز می‌ستایند.
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم.
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى.
من قابل ستایشم و تو هم.
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد.
به خاطر بیاورى که اشخاصی را که هر روز می‌بینى و با آنها مراوده داری
همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان
با نقابى متفاوت اما همگى جایزالخطا.
نامت را انسانى باهوش بگذار،
اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى و یادت باشد که این‌ها رموز بهتر زیستن هستند.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

همان‌طور كه می‌دانید هنگام بارگذاری و اجرای هریك از نرم‌افزارهای مجموعه آفیس همچون WordوExcel صفحه‌ای برای كاربران نمایش داده می‌شود كه شامل نام نرم‌افزار مورد نظر و یك نماد گرافیكی مربوط به آن نرم‌افزار است. اگر از نسخه جدید آفیس یعنی آفیس 2013 استفاده كرده باشید، متوجه شده‌اید كه این مجموعه نرم‌افزاری یك صفحه  را نیز پس از اجرای نرم‌افزارها برای شما نمایش می‌دهد.

صفحه به‌نمایش درآمده توسط این مجموعه، Start Screen نام دارد و به‌نوعی صفحه شروع به‌كار با نرم‌افزارهای مجموعه آفیس 2013 است. در سمت چپ این صفحه فهرستی از فایل‌هایی كه بتازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند قابل مشاهده است و در سمت راست نیز فهرستی از الگوهای پیش‌فرض نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر شما هم مثل ما به این صفحه عادت ندارید و ترجیح می‌دهید مثل همیشه پس از اجرای نرم‌افزار موردنظر، یك صفحه سفید آماده ویرایش در اختیارتان قرار بگیرد، می‌توانید با طی چند مرحله، صفحه شروع به‌كار در مجموعه نرم‌افزارهای آفیس 2013 را غیرفعال كنید:

1ـ ابتدا نرم‌افزار موردنظر خود را اجرا كنید. (توجه داشته باشید كه این مراحل برای تمام نرم‌افزارهای موردنظر اعم از Word, Excel, Powerpoint باید به‌طور جداگانه طی شود)

2ـ به منوی File بروید و روی گزینه Options كلیك كنید.

3- از سمت چپ، بخش General را انتخاب كنید و پس از آن از میان گزینه‌های به‌نمایش درآمده در صفحه سمت راست، گزینه Show the Start screen when this application starts را پیدا كرده و علامت چك‌مارك كنار آن را بردارید.

4- چنانچه یك‌بار نرم‌افزار را ببندید و دوباره آن را اجرا كنید، می‌بینید كه به‌جای صفحه شروع به‌كار، یك صفحه خالی و آماده ویرایش برای شما به‌نمایش درآمده است.

منبع:khorasannews.com

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

هیچ ربطی هم به گرانی بنزین و احمدی نژاد و روحانی ندارد.این خاصیت جامعه ی مدرن رو به پیشرفت است.دلمان راضی نیست.چشمان ما به چیز دیگری همیشه نگاه می کند.سال هاست که آدم راضی ای ندیده ام.کارمند کارمندی نمی کند.صدا بردار ذوق صدابرداری روزهای اول را ندارد.راننده تاكسي سريع توضیح می دهد كه قبلا چاپخانه داشته و الان مجبور شده که مسافر کشی کند و از کارش خجالت می کشد.پرستار عصبانی است و حوصله ی مریضش را ندارد.رفتگر خسته جارو می کشد و آرایشگر سال هاست که دیگر مدل های جدید یاد نگرفته است.گوینده رادیو مدت هاست به کلیشه ها و حرف های قدیم تن داده و فروشنده، بد خلق و عصبانی است.باغبان گل هایش را سال هاست ندیده و معلمِ خسته منتظر زنگ آخر کلاس می ایستد.زن از مردش راضی نیست،شوهر از کنار همسرش بودن احساس شادی نمی کند.پسر به محض داشتن دوست دختر به دختری دیگر فکر می کند و دختر به پسری که هنوز نیامده.چه کسی مست شغلش است؟چه کسی از آنچه دارد راضی است؟شاید رضایت یک امر نسبی باشد و هر کسی به دنبال پیشرفت است و البته که می خواهد خودش را بهتر و زندگی اش را موفق تر کند.اما بحث من ظریف تر و رضایت من خوشحال بودن در لحظه است.
با چنین مقدمه ای من دی جی فسنقری را دوست دارم.و دیدن حتی یک برش از کار کردن او حال مرا خوب می کند.مرد خوشحال است،از كارش راضي است.تمام انرژي اش را براي كارش مي گذارد و با تمام جان و دل،دل به كار مي دهد.دوست دارد متفاوت خلاق باشد.حرف هاي جديد بزند،حركات جديد كند و نهايت تلاشش را بكند تا ديگران را شاد كند.فسنقري هم حتما خارج از اينجا مشكل دارد،شايد مادرش مريض باشد ،شايد خرجش از درآمدش بيش است.شايد مشكل بنزين كمر او را هم خموده كرده.شايد مستاجر است.شايد مريض دارد...حتما رنج دارد.اما دمش گرم،صدايش گرمتر.وقتي كه كار مي كند از جان مايه مي گذارد
فسنقری تنهاست
و از پشت سینتی سایزرش
به سالن عروسی های بی مجنون می نگرد!

*بزرگمهر حسین پور

 

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

به جرات برترین نرم افزار مدیریت دانلود با توانایی افزایش سرعت دانلود تا ۵ برابر است که دارای قابلیت هایی برای ادامه و زمان بندی دانلودها در آینده می باشد. قابلیت های قدرتمند در بازیابی خطاها و ادامه دادن روند دانلود می تواند برای شروع مجدد دانلودهای معیوبی که به دلایلی مانند قطع اتصالات اینترنتی، مشکلات شبکه، خاموش شدن کامپیوتر و … به وجود آمده اند، کاربرد داشته باشد. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا بوده و باعث سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران می شود. 

Internet Download Manager از سرورهای پروکسی، پروتوکل های FTP و HTTP ، دیوارهای آتشین ، Redirect ها ، کوکی ها ، پردازش محتوای mp3 و ویدئوی MPEG پشتیبانی می کند. این نرم افزار با مرورگرهای مختلف شامل Microsoft Internet Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و تمامی مرورگرهای معروف دیگر ، سازگار می باشد و دانلود خودکار را از طریق مرورگر برای شما فراهم می کند. شما می توانید فایل ها را از طریق Drag & Drop بر روی نرم افزار بکشید یا از محیط نرم افزار برای دانلود فایل ها استفاده کنید. Internet Download Manager می تواند در زمان تعیین شده به مودم شما متصل شود، فایل های دلخواه شما را دانلود کند سپس اتصال اینترنت را قطع کند یا کامپیوتر را خاموش کند.

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯾﻢ!

ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺑﯿﻨﻤﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﺯﻧﯿﻢ،
ﺳﺮﺩ ﻭ ﺑﯽ ﺭﻭﺡ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﺟﺪﺍﯾﯽ ...
ﭼﻨﺪﯼ ﭘﯿﺶ ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﺩﺍﺩﻡ ...
ﯾﮏ ﭘﺎﺳﺦ ﭘﺮ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺩﺍﺩ ..
ﮔﻔﺖ ﺗﻮ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯽ ....... ﻭ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺩﻡ ......
ﻭ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ﭘﺎﺳﺨﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ ....... ﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﻦ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ....... ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﻭ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮ ........
ﺍﺻﻼ ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺪ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻣﯿﺰ ﺑﻠﺪ ﺍﺳﺖ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﺪ ........
ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﺎﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺍﻧﺴﻮﯼ ﺧﻂ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺍﺳﺖ ...
ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺩﻭ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ...
ﺍﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﻭ ﺑﺸﻨﺎﺳﺪ ﺣﺘﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺟﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯽ ﮐﺮﺩﯾﻢ ...
ﻣﺎ ﺍﺩﻣﻬﺎﯼ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ...
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﯾﻢ
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻟﺒﺮﯾﺰ ﻣﯽﺷﻮﯾﻢ ...
ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩﻣﺎﻧﯿﻢ
ﻫﻤﺎﻧﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﻢ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ !!!

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

Network Speed Booster نرم افزاری حرفه ای برای سیستم عامل آندروید می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید سیگنال های دریافتی از طریق دستگاههای بی سیم اینترنتی را بهتر و با کیفیت بالاتری دریافت نمایید.

این نرم افزار کانکشن های شما با برج های مخابراتی ومراکز به اشتراک گذاری ارتباط اینترنتی را بهبود بخشیده و باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود.شما می توانید با استفاده از نصب این نرم افزار در سرعت مرور سایتهای اینترنتی بهبود بسیار قابل توجهی ایجاد کنید که لذت وب گردی را برای شما ۲ چندان خواهد کرد.
این نرم افزار به شما کمک می کند تا با امن شدن کانکشن های شما و افزایش کیفیت ارتباط اینترنتی شما بتوانید از بازیها و برنامه های اینترنتی استفاده کنید و از انها لذت ببرید.

 

از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- بهبود قابلیت دریافت سیگنال های برج های مخابراتی و ….
- افزایش سرعت اینترنت و لود صفحات
- ایمن کردن کانکشن های اینترنتی با برج های مخابراتی
- بهبود قابلیت مکالمه شما
- افزایش مسافت دریافتی سیگنال های رادیویی
- قابلیت های مخصوص ارتباطات اینترنتی و تلفنی در موارد مختلف مانند هواپیما
- بسیار ویژگی های دیگر….

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

گوش کن

خاموش ها گویا ترند
از در و دیوار می بارد سخن
تا کجا دریابد آن را جان من
در خموشی های من فریاد هاست
آن که دریابد چه می گویم کجاست
آشنایی با زبان بی زبانان چو ما
دشوار نیست
چشم و گوشی هست مردم را دریغ
گوش ها هشیار نه
چشم ها بیدار نیست
"فريدون مشيري"

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

زن ها موجوداتی هستند که اگر دوستتان داشته باشند

فقط کافی ست وقتی اسمتان را صدا می زنند به جای "جانم" بگویید "بله"، 
تا بزنند زیر گریه!
شما را به خدا این چیزها را بفهمید!
دل زن ها روزی هزار بار می لرزد و می ریزد و خالی می شود
شما را به مردانگی تان، وقتی دیوانه می شوند 
و بیخودی بهانه می گیرند، فقط بغلشان کنید 
و برای هیچ چیز راه حل نشانشان ندهید!

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

1 - دوستت دارم،نه به خاطر شخصيت تو

بلكه بخاطر شخصيتي كه من در هنگام با تو بودن پيدا ميكنم.

 

2 - هيچكس لياقت اشكهاي تو را ندارد 
و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نميشود.

3 - اگر كسي تو را آنطور كه ميخواهي دوست ندارد
به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد.

4 - دوست واقعي كسي است كه دستهاي تو را بگيرد ولي قلب تو را لمس كند.

5 - بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي
و بداني كه هرگز به او نخواهي رسيد.

6 - هرگز لبخند را ترك نكن ، حتي زمانی که نارحتی
ممکن است یک نفر عاشق لبخند تو شود.

7 - تو ممكن است در تمام دنيا فقط يك نفر باشي
ولي براي بعضي افراد تمام دنيا هستي.

8 - هرگز وقتت را با كسي كه حاضر نيست وقتش را با تو بگذراند، نگذران.

9 - شايد خدا خواسته است كه ابتدا بسياري افراد نامناسب را بشناسي و سپس شخص مناسب را، به اين ترتيب وقتي او را يافتي بهتر مي‌تواني شكر گزار باشي.

10 - به چيزي كه گذشت غم نخور، به آنچه پس از آن آمد لبخند بزن.

11 -هميشه افرادي هستند كه تو را مي‌آزارند،با اين حال همواره به ديگران اعتماد كن و فقط مواظب باش كه به كسي كه تو را آزرده، دوباره اعتماد نكني.

12 - خود را به فرد بهتري تبديل كن و مطمئن باش كه خود را مي‌شناسي قبل از آنكه شخص ديگري را بشناسي و انتظار داشته باشي او تو را بشناسد.

13 - زياده از حد خود را تحت فشار نگذار
بهترين چيزها در زماني اتفاق مي‌افتد كه انتظارش را نداري.

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

 

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

 

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

 

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

 

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

 

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

 

زمان چندانی از مرگ استیو جابز رییس شرکت بزرگ و نیرومند اپل نمی‌گذرد، این مرگ به‌حدی در سراسر جهان سروصدا به  پا کرد که حتی امواج آن در کشور ما نیز حس شد و تعداد زیادی از افراد اقدام به تغییر عکس‌های خود به عکس استیو جابز در شبکه‌های اجتماعی نمودند. ولی به تازگی شایعات جدیدی به گوش می‌رسد که شاید پس از خواندن آن‌ها از خود بپرسید کدام مورد صحیح است: استیو جابز یک آدم پست یا یک انسان فداکار؟

ماجرا از این قرار است که قانونی بین شرکت هایی مانند گوگل، ادوبی  و اپل وجود دارد که هیچ‌گاه مسئولان این شرکت ها کارمندان شرکت‌های دیگر را برای بردن به کمپانی خود تطمیع نکنند و یا شرکت‌های دیگر را مجبور به انصراف از استخدام افرادی خاص نکنند که به‌نظر می‌رسد که استیو جابز چندان به این قوانین و حرمت‌های سطح مدیریتی اعتقادی نداشته است.

والتر ایساکسون به‌عنوان نویسند زندگی‌ نامه استیو جابز در کتاب خود در حقیقت دو وجهه از شخصیت استیو جابز را به‌صورت همزمان به نمایش درآورده است و با خواندن این کتاب دسته‌ای از خوانندگان احساس می‌کنند که استیو جابز آدمی خوب و انسانی پاک بوده است و عده‌ای نیز نسبت به او احساس انزجار خواهند نمود زیرا این کتاب مواردی مانند خودکامگی، خودرای بود و  رک بودن بیش از حد و به بی ادبی تبدیل شده به‌عنوان بخشی جدایی ناپذیر از نوع مدیریت جابز معرفی شده‌اند که این موارد برای بسیاری لذت بخش و برای گروه دیگری با ایجاد تنفر همراه خواه بود.

در این میان دادگاهی در کالیفورنیای شمالی به بررسی پرونده‌ای در این خصوص می‌پردازد ولی در این پرونده اجازه استفاده از این کتاب به‌عنوان یک سند قابل ارائه در دادگاه وجود نخواهد داشت و بیشتر بر روی ای میل‌هایی که جابز به سایر مسئولان سیلیکون ولی زده است تمرکز شده است، جالب اینجاست که در این ای میل‌ها حابز با حالتی قلدرانه و آمرانه با مدیران سایر شرکت ها ارتباط برقرار کرده است. البته این ارتباطات در داخل اپل نیز جندان تفاوتی نداشته است ولی بعد دیگر ماجرا نیز قابل بررسی خواهد بود به نحوی که گروهی معتقدند که عدم حضور استیو جابز در میان زندگان اجازه دفاع از هویت او را از این مرد گرفته است و متهم کردن او ساده‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد در حالی که ممکن است این انگشت‌های اتهام در راستای پوشانیدن چهره افرادی باشد که مقصران اصلی این نوع برخورد بوده اند.

البته شرکت اپل درباره این ماجره هنوز به اظهار نظر مستقیمی دست نزده است ولی شواهدی که به دادگاه ارائه شده‌اند احتمال از دیکتاتور بودن جابز دارند، برای نمونه ای میلی که استیو جابز به سرگی برین( یکی از موسسین گوگل) زده بوده است به‌عنوان یک سند در دادگاه فاش شده است، در این ای میل جابز لیستی از افراد را نام برده است و به سرگی برین  هشدار داده است که حق ندارد آن‌ها را استخدام کند، جابز در این ای میل به صورت مستقیم نوشته‌  است:« اگر حتی یکی از این افراد را استخدام کنی من عمل تو را اعلان جنگ تلقی خواهم نمود.»

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : cloobirancell

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 

 

"مــــــــــادر" نوشته می‌شود ولــــــــــــــی می‌خوانیــــم "فرشتــــــــــــــه"

از مــــرگ نمی‌ترسم
من فقط نگرانم که در شلوغی آن دنیا، مـــــــادرم را پیدا نکنم...
سرم را نـــــه ظلم می‌تواند خم کند،نــــه مرگ،نـــه ترس...
سرم فقط برای بوسیدن دستهای تــــو خم می‌شود مـــــــادرم
من هرگز بهشت را زیر‌پایت ندیدم،زیر پــای تـــــو آرزو‌هایی بود که از آن گذشتی به خـــــاطر من

 

به جـرم اینــکه بهشت زیپایشان بـــــود ،دنیـــا را برای خود جهنم کردند!!!

مــــــادرم یک عمـــــــــــر،و نه 9مـــاه مرا به دوش کشید
حال بی‌انصافیست تنـــــها بگوییم

مادر "روزت" مبارک!!!

مـــــــــــــــادر "عمرت" مبـــــــــــــارک

 

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل

 



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 | نظرات ()